Forside > Høyere utdanning > Økonomi og administrasjon > Reiseliv
Nylig utgitt på Fagbokforlaget (Høyere Utdanning)
Regional merkevarebygging
Lykkes man med merkevarebygging av en region, lykkes man også i å utvikle unike forestillinger om og assosiasjoner til regionen. Denne boken viser at merkevarebygging ikke handler om hva vi gjør med næringslivet og regionen, men... LES MER
ISBN Utgitt På lager Pris Kjøp
978-82-450-1654-3 okt 2015 Ja 369,-
Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen
Reiselivsproduktet oppstår i møtet mellom mennesker. I samhandlingen mellom mennesker oppfylles forventningene til reiselivsproduktet. Det er dette som er basis for den verdiskapningen markedsføring av reiselivstjenester skal legge til rette for. Et grunnleggende premiss for denne... LES MER
ISBN Utgitt På lager Pris Kjøp
978-82-450-0926-2 sep 2013 Ja 569,-
Tittel ISBN Utgitt På lager Pris Kjøp
Regional merkevarebygging 978-82-450-1654-3 okt 2015 Ja 369,-
Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen 978-82-450-0926-2 sep 2013 Ja 569,-
Næringslivsetikk og samfunnsansvar 978-82-450-1349-8 aug 2013 Ja 459,-
Current Research in Hospitality and Tourism 978-82-450-1410-5 des 2012 Ukjent 569,-
Få som fortjent 978-82-450-1267-5 mai 2012 Ja 459,-
Innovasjon og næringsutvikling i en reiselivskonte... 978-82-450-1178-4 mai 2012 Ja 479,-
Medieplanlegging 978-82-450-1243-9 feb 2012 Ja 459,-
Det gode vertskapet - Revidert utgave 978-82-519-2444-3 sep 2009 Ja 289,-
Storytelling 978-82-450-0652-0 jan 2008 Ukjent 382,-
Våronn med nye muligheter 978-82-450-0624-7 nov 2007 Ukjent 575,-
1 2 »