Forside > Høyere utdanning > Økonomi og administrasjon > Markedsføring
Nylig utgitt på Fagbokforlaget (Høyere Utdanning)
Markedskommunikasjon
Markedskommunikasjon er i en lang rekke internasjonale fagbøker den første norske siden Helgesen utkom med sin siste utgave i 2004. Markedskommunikasjon som fagfelt og som profesjon er i en endringstid. Digital teknologi og nye mediekanaler åpner... LES MER
ISBN Utgitt På lager Pris Kjøp
978-82-450-1368-9 jan 2017 Ja 599,-
Eventledelse og sponsing
Eventledelse og sponsing - helse i hver krone viser hvordan eventer og aktivering av sponsorater kan brukes strategisk i den interne og den eksterne merkebyggingsprosessen. Forfatteren forklarer hvordan eventer kan brukes strategisk i samfunnet og spesielt i... LES MER
ISBN Utgitt På lager Pris Kjøp
978-82-450-1869-1 okt 2016 Ja 569,-
Tittel ISBN Utgitt På lager Pris Kjøp
Markedskommunikasjon 978-82-450-1368-9 jan 2017 Ja 599,-
Eventledelse og sponsing 978-82-450-1869-1 okt 2016 Ja 569,-
Perspektiver på PR 978-82-450-2078-6 aug 2016 Ja 459,-
Service og innovasjon 2. utgave 978-82-450-2059-5 jun 2016 Ja 439,-
Regional merkevarebygging 978-82-450-1654-3 okt 2015 Ja 369,-
Sosiale medier (e-bok) 978-82-450-1941-4 aug 2015 Ukjent 425,- ink.mva kjøp hos ebok.noKjøp hos Ebok.no
Sosiale medier 978-82-450-1806-6 aug 2015 Ja 429,-
En innføring i PR 978-82-450-1656-7 aug 2015 Ja 639,-
Norske matvarer 978-82-450-1844-8 mar 2015 Ja 409,-
Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emn... 978-82-450-1645-1 aug 2014 Erstattet av nytt produkt 569,-
1 2 3 4 »